مصاحبه آرشیو خبر ها
حضور بوفون باعث پیروزی شد ، بازی سختی پیش رو داریم

حضور بوفون باعث پیروزی شد ، بازی سختی پیش رو داریم

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس که همچنان تیمش بدون گل خورده در صدر جدول قرار دارد ، در مورد پیروزی برابر آتالانتا و بازی های پیش رو در سری آ و لیگ قهرمانان گفت .

" بسیار خوشحالم که توانستیم در خانه حریف پیروز باشیم . این پیروزی بزرگی بود و من از بازیکنانم رضایت زیادی دارم . ما در بیشتر دقایق آنگونه که خواستیم بازی کردیم و فشار خوبی به حریف آوردیم "

" این یک پیروزی بزرگ بود ، رُم امروز پیروز شده بود و ما باید پاسخ می دادیم . بازی در زمین آتالانتا آسان نیست این تیم در خانه خطرات زیادی ایجاد می کند ، در ده دقیقه ابتدایی بازی در خارج کردن هافبک ها از زیر فشار سختی زیادی کشیدیم و بازی بیشتر در مینه میدان بود "

" ما در موقعیت هایی حتی می توانستیم بهتر هم عمل کنیم ، در مقابل دروازه شانس های خوبی داشتیم که در نهایت 3 گل زدیم . تصور من این است که پیروزی در برگامو نمی تواند به راحتی بدست بیاید "

" اگر رُم همینگونه ادامه دهد باید به آن ها بیش از پیش احترام گذاشت ، آن ها با قدرت در حال ادامه رقابت هستند و البته یوونتوس هم تمام امتیازات را می خواهد"

" ما بخوبی از موقعیت ها استفاده کردیم ، خوب بازی را کنترل کردیم و پیش رفتیم اما باید گفت که بوفون ابزار نهایی و مهم ما برای کسب این پیروزی بود. امروز همه بازیکنان خوب بودند . پریرا ، موراتا  و کومن . یک اتحاد عالی در تیم وجود دارد و این بسیار مهم است "

" بوفون بار دیگر بزرگی خود را نشان داد ، او همیشه توانسته تیم خود را در شرایط حساس کمک کند . با احترام به همه تفوات بین بوفون و سایر دروازه بان ها در همین مهار ضربه و عکس العمل های بی نظیر است "

" هر مربی از داشتن بوفون خوشحال خواهد بود و من هم از عملکردی که او امروز داشت حیرت زده شدم. بوفون کمک زیادی به پیروزی ما کرد و اسلحه ما برای کسب این 3 امتیاز بود "

" یوونتوس دارای کیفیت فنی بالایی است و این بسیار مهم است . ما بسته به چینش ِ حریف بازی خواهیم کرد ، در دقایقی خواستیم که دفاع محکم تر باشد و در دقایقی با قدرتمندتر کردن خط هافبک فشار حریف را کم کردیم "

" این به بازی حریف وابسته است ، البته ما تاکتیک های خودمان را داریم اما با توجه به فشار بازی و نقطه قوت حریف دست به انجام تغییرات می زنیم . آتالانتا در خانه بسار خطرناک بود و ما وظیفه مدیریت بازی را داشتیم "

" از بازی یورنته ناراضی نیستم ، او فشار زیادی را بین مدافعین حریف تحمل می کند و البته فشار را بر روی دروازه حریف نگه می دارد. این کار را برای مهاجمین دیگر مانند توز و حتی هافبک ها راحت تر می کند "

توز هم مانند ایبرا در گلزنی 6 دانگ است ؟

" هر دو ، دو قهرمان بزرگ هستند . توز با فداکاری و تلاش زیاد سعی به گلزنی دارد . آن ها دو بازیکن متفاوت هستند اما هر دو همیشه تلاش می کنند که برنده باشند و این مهم است. توز همچنین شخصیت و تکنیک فوق العاده ای دارد "

ویدال از تعویض ناراحت بود ؟

" نه . او بازی های زیادی کرده و به تازگی بازگشته . باید مراقب او بود بخاطر اینکه او در پایان فصل گذشته عمل جراحی انجام داده ،به تازگی بازگشته و تمرینات کمی داشته . اما آرتورو باید آرام باشد و به ما تفاوت را نشان دهد . می تواند بسیار مهم باشد که چهارشنبه حضور داشته باشد "

" یوونتوس بازیکنان آماده ای دارد و این مرا خوشحال می کند که می توانم از بازیکنان نیمکت نشین به راحتی استفاده کنم. بازیکنانی که با وجود جوانی می توانند کمک زیادی کنند "

" یوونتوس به این پیروزی نیاز زیادی داشت و با توجه به بازی پیش رو می خواستیم که با روحیه ای بالا به مادرید برویم . می دانستیم که باید برنده باشیم زیرا رُم پیروز شده بود "

" روز چهارشنبه ما باید بازی خوبی انجام دهیم و در عین حال نیاز داریم که نتیجه مثبتی هم بگیریم . ما برای صعود به مرحله بعدی نیاز به پیروزی داریم و می خواهیم با انجام یک بازی زیبا خود را نشان دهیم "

وضعیت کاسرس و پیرلو ؟

" باید در تمرین فردا وضعیت پیرلو و کاسرس مشخص شود . اجازه دهید پس از تمرین و انجام بررسی در این مورد صحبت کنیم "

مطمئنا دیدار با اتلتیکو دیداری سخت و فیزیکی خواهد بود. می دانیم که با یک تیم قدرتمند روبرو می شویم که در خانه بسیار خوب است . اما ما هم با شناخت بالا و انگیزه و تعهد به این پیراهن برای موفقیت و پیروزی تلاش می کنیم "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: